Síla doporučení

10.03.2021

Ať už působíte v jakémkoliv oboru podnikání, tak vždy svým způsobem něco prodáváte a chcete v tom být dobří.

Prodáváte zboží, své produkty, služby, sebe atd. Hledáte způsoby, jak na trhu uspět. Uspět při  tradičním způsobu prodeje (prostřednictvím kamenných obchodů či eshopů na všechno) znamená "pumpovat" i 50% ceny do reklamy. Zákazníka totiž musíte přesvědčovat všemi možnými způsoby a opakovaně, protože konkurence nikdy nespí. 

Zákazník se rozhodnete, že si tedy koupí váš konkrétní produkt. Cestou do obchodu potká známého, kterému důvěřujete a svěří se mu, co jdete koupit. A on mu řekne, že on by si to nikdy nekoupil, protože si koupil obdobný produkt od jiného výrobce a že je nadšený.  A zákazník své rozhodnutí změní a koupí si produkt, ze kterého je nadšení jeho známý.  A vaše náklady na reklamu  vyletěly komínem. 

Nejlepší prodejní model je postaven na DOPORUČENÍ. Na přirozené lidské vlastnosti nadšeně mluvit o tom, s čím jsme spokojeni. Co nám naplnilo naši potřebu.

Tento princip - princip osobního doporučování  využívá Network marketingový model podnikání a prodeje, o kterém se vyučuje na renomovaných univerzitách v celém světě a který se snaží čím dál více využívat i tradiční firmy a podniky, které jej dříve odmítaly.

Network marketing (multi lewel marketing) je příležitost pro všechny a může v něm uspět kdokoliv!